perjantai 17. tammikuuta 2014

20 faktaa minusta

Tartun tähän haasteeseen:


Tuon ensimmäisenhän jo tein ekassa postauksessani, joten siirryn toiseen, eli nyt täytyy pohtia 20 faktaa minusta.

1. Olen 28-vuotias. Hui, kuulostaa paljolta kun sen kirjoittaa, mutta ikähän on vain numeroita...
2. Olen 165 cm pitkä (pätkä)
3. Minulla on mukava perhe, äiti, isä, sisko ja hänen perheensä
4. Asun rakkaan avomieheni V:n kanssa 


5. En ole aamu-uninen, tänäänkin olen herännyt jo kuudelta vaikkei olisi tarvinnut.
6. Vaikken nukukaan pitkään, tykkään vötkytä sängyssä piiitkään.


7. Rakastan lukemista, jos on hyvä kirja kesken en malttaisi tehdä mitään muuta ennenkuin olen sen lukenut loppuun.
8. Olen välillä laiska tarttumaan toimeen, mutta sitten kun saan aikaiseksi pyrin tekemään asian hyvin
9. Myös valokuvaus on lähellä sydäntäni <3


10. Luonto on minulle tärkeä.
11. Minulla on paljon kavereita, mutta muutama hyvä ystävä.
12. En ole ikinä käynyt "kaukana ulkomailla", ainoastaan Ruotsissa, Virossa ja Norjassa.
13. Olen melko puhelias, mutta toisinaan taas keskityn mietiskelemään ja olen mielestäni myös hyvä kuuntelija
14. Kerään muumimukeja. Kallein muki joka minulla on ollut, on Fazer-muki, jonka möin hintaan 702 euroa, nyt siitä saisi yli 3000 euroa.


15. Olen vähän romantikko, enkä aina ajattele järjellä...
16. En ole ikinä ollut junassa. No, sentään laivassa ja lentokoneessa olen ollut :D
17. Olen suklaa-addikti.
18. Tänään on raskauteni puoliväli, ja rakastan masuani joka alkaa pikkuhiljaa kasvaa.
19. En ole aivan helposti tullut raskaaksi, ja viime vuonna sain keskenmenon.
20. Haaveenani on saada oma perhe, ja toivon että tämä raskaus etenee hyvin ja saan pienen nyytin elävänä syliin asti <3



Kuvat ovat omiani (paitsi Fazer-muki by google) joten ethän kopioi kuviani ilman lupaani :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti